karingroen.reismee.nl

Nog een paar dagen ....

Het is bijna zo ver...

Nog een paar nachtjes slapen en dan ga ik EINDELIJK naar mijn lover in Turkije.

Tenminste, als het vliegtuig vertrekt... aangezien ze het hadden over sneeuw en mijn vluchttijd al 2 keer is veranderd, zal het mij niet verbazen als er iets gebeurd waardoor dat ding niet de lucht in gaat

Undecided
Verder informatie of ik wel of niet ben opgestegen volgt nog
Tongue out

Alle voorbereidingen zijn gedaan en wanneer mijn koffer ingepakt is ben ik in ieder geval klaar om te vertrekken. Het inpakken van mijn koffer gaat nog wel even vervelend worden , want als ik zie wat er in moet en hoe groot de koffer is zakt de moed me toch echt in m'n schoenen..... beetje jammer. Maar we zullen zien en met een beetje geweld past alles (A)

Waarschijnlijk hebben we geen internet in ons appartement, (best jammer want dan kan ik gtst niet volgen ...) het kan dus even duren voordat ik een reactie geef of een nieuw verhaal op mijn blog zet. Ik zal ook proberen om wat foto's erop te zetten maar dat ligt er een beetje aan hoe handig ik ben met een usb stick

Tongue out

Ergens rechts onder staat een balkje waar je je email op kan geven zodat je op de hoogte kan blijven van wat ik allemaal ga beleven daar. Dit worden waarschijnlijk heel veel verhalen onder het mom van ik-die-een-mislukte-huisvrouw-is, maar we zullen zien

Tongue out

Mijn volgende blog zal pas zijn als ik in Turkije ben en tot die tijd ga ik me nog even mentaal voorbereiden op het feit dat ik mijn bed 3 maanden moet missen (en natuurlijk ook mijn vriendinnen en familie (A)).

Groetjes uit het koude Nederland,

Karin

Reacties

Reacties

Kim

Ik ben trots op je dat je dit allemaal doet!!! Als je er eenmaal bent lijkt het vast alsof je nooit weg bent geweest! Nog 4 dagen!!!!!

katie

Hoi Karin,

Nog ff en dan mag je. Je gaat ons hopelijk niet al te veel missen. Ik wens je een hele gezellige tijd in Turkije. Ik zal je volgen en hoop van je verhalen te genieten.

Liefs, Katie

Hans Leermakers

hoi karin,

leuk deze weblog kunen we je tenminste een beetje volgen.

heel veel plezier en succes met Ali

veel liefs
Hans

Cora Dries

Leuke weblog en een handige manier om ons op de hoogte te houden! Heel succes en liefde! pa. de taart was heeeeerlijk. Dikke kus Cora

yvonne

he lieverd
we kennen je al jaren toen je nog een peutertje was,en je werd groot heel grott.
je gaat nu het avontuur tegemoet.
je doet er alles voor om te kijken wat je eigenlijk wil in het leven.
is het niks dan kom je terug en ga je verder waar je was gebleven,maar is het wel wat... ja dan heb je het goed gedaan.
Wij zijn trots op je,ik had het al gezegd dat ik het knap vind,maar ook zei ik je;ik ben wel blij dat je niet mijn dochter bent.haha
Ik wens je heel veel geluk en veel liefde.
we zullen er altijd voor je zijn,dus hou dat in je hoofd he?heel veel plezier en we gaan je horen.
gr yvonne en fer

Anja en Aad

Hoi Karin,

Leuk dat je een blog gestart bent voor ons als achterblijvers die natuurlijk heel benieuwd zijn hoe het met je gaat in Turkije.
We hopen dat het je brengt wat je ervan verwacht!

Goede reis!
Anja en Aad

Hoi Karin

Leuk dat je dat doe zo zie je alles wat je er doe wij wensen je veel geluk en liefde en kijken uit naar de verhalen.

Groetjes Ome Henny en Tante Ria.

Sandra Bekler-Kolen

Hoi Karin,

ik had al e.e.a. van mijn moeder en jouw moeder gehoord. Ik wil je heel veel geluk toewensen de komende maanden. Ga er blanco heen en laat het over je heen komen. Wat ik begreep is dat je naar de kuststreek rondom Alanya gaat. Wij gaan dit jaar weer een weekje naar mijn schoonouders maar dat is met de bus nog zo'n 12 uur met de bus. (wij gaan de laatste jaren met een binnenvlucht v.a. Istanbul). Als je vraagt waar het ijs vandaan komt...daar wonen mijn schoonouders. (K.Maras nabij Adana/G.Antep) Ik zal zo nu en dan op deze site kijken om te volgen hoe het met je gaat.

Goede reis en hopelijk voldoet het aan je verwachting.

Groet,
Sandra Bekler-Kolen

Sandra Bekler-Kolen

sorry foutje, dat is nog zo'n twaalf uur met de bus vanaf Alanya. Dat is beter.

Marissa

Muwhaha..ik moest echt lachen om dat *mislukte huisvrouw* stukje. Desperate Housewives real life ;).

Cees vd Marel

Wanneer begin je wat te schrijven, ik ben benieuwd hoe het daar is.

Groetjes nel en cees

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!