karingroen.reismee.nl

daar ging ik dan...

...op naar het vliegveld. Ik was er veel te vroeg maar ja beter te vroeg dan te laat … Eenmaal door de douane heen kon ik lekker gaan shoppen, ik had toch genoeg tijd. Na even te hebben gelopen merkte ik toch echt dat ik de verkeerde schoenen aan had om te shoppen dus ging ik maar even een boekje lezen , ik hoefde toch nog maar een uur en dan zou ik vertrekken . TODAT ik op het bord keek waar opstond : ANTALYADELAYED 16.45 (ik zou om 15.00 gaan) omg , ben uit verveling maar een mcflurry gaan halen , niet goed voor de lijn maar een goed tijdsverdrijf (A) De vlucht zelf ging gelukkig goed, er zijn geen rare dingen gebeurd en mijn koffer is ook gewoon op de zelfde bestemming als mij aan gekomen, ook erg fijn aan gezien bijna mijn hele leven in dat ding zat

Tongue out

Toen we geland waren kwamen er toch wel wat zenuwen , eindelijk zie ik Ali weer naar zo’n lange tijd, zou hij er wel staan (je weet maar nooit natuurlijk

Tongue out
) En ja hoor, daar stond hij, op mij te wachten in de REGEN. Welkom in Turkije … Maar Ali zelf maakte de regen niet meer zo belangrijk
Tongue out
Op naar de auto om daar zijn zus en zwager te ontmoeten , wat best spannend was omdat hun geen engels spreken en we dus ook niet 1op1 konden praten. Via Ali ging het natuurlijk wel maar je voelt je aardig debiel als je al enige niet begrijpt wat er gezegd wordt en waarom ze lachen …

De eerste 5 dagen waren we bij Sevilay (Ali zijn oudste zus) waar ik eerlijk gezegd een beetje tegen op zag maar dat was helemaal niet nodig . Oke ik voelde me nog steeds debiel natuurlijk maar ze heeft me wat Turkse woorden geleerd, sommige tot vervelens toe maar die weet ik nu wel het beste dus ik klaag niet

Tongue out

Het klinkt misschien raar maar het lijkt hier wel een soort van andere wereld , je kan fruit kopen langs de weg en heb je een kip nodig, geen probleem .. ook gewoon te koop (het lijkt wel koningginnedag alleen dan anders

Tongue out
) Op de (snel)weg van Antalya naar Alanya (je mag er 80 geloof ik) stonden om de +/- 200 meter mensen aardbeien, sinaasappelen en citroenen te verkopen. En als je iets wilt, dan stop je gewoon even, moet je in Nederland eens doen ik denk niet dat ze blij van je worden dan. Ook kwam ik nog een auto tegen met 2 geiten erin, en niet dat deze overdekt was ofzo nee gewoon een cabrio bestelbus achtig ding , levens gevaarlijk maar jah wat maakt het uit, doe je gewoon … Eerst zijn we even langs de schoonfamilie van Sevilay gegaan. (Voor mij) ook een hele belevenis. Toen we daar aankwamen zaten er wat mensen te picknicken en dat met veel producten uit eigentuin. We mochten er zelf citroenen plukken(deze roken door de schil heen al heel lekker) Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat best vreemd vind omdat het toch van iemand is die ik niet echt ken dus heb het aan Ali z’n zus overgelaten
Tongue out
Ook hun huis was helemaal nieuw voor me, er was een soort van 2de huiskamer buiten , wat best handig is als het binnen te warm wordt in de zomer. Eenmaal klaar om naar huis te gaan , moet iedereen nog even gekust worden alsof je ze al jaren kent, hier zijn het er 2 in plaats van 3 dus als ik dat even vergeet, krijg ik er gewoon 4
Tongue out

Na dit bezoek gingen we eindelijk naar ons eigenhuisje , en hoe gezellig het ook was de eerste 5 dagen, het is toch fijn om even alleen samen te zijn. S’avonds kwamen Ali z’n ouders en zus met haar kinderen nog even langs om het huis te bewonderen , en ik moet toegeven(aan iedereen die mijn geklaag over het huis heeft moeten aanhoren …) het valt best mee. Onze koeien bank zit best lekker en het uitzicht is ook mooi dus ik zal niet meer klagen

Tongue out

De eerste week is al weer bijna voorbij , de tijd gaat zo snel. Dat betekend dat ik het naar mijn zin heb en ik ben blij dat ik de stap heb genomen om hierheen te komen. Ik ga maar eens het huis schoonmaken want sommige dingen zijn echt te vies om beet te pakken, en als ik iets vies vind nou dan is het echt vies kan ik je vertellen

Tongue out

Groetjes van mij en Ali

Reacties

Reacties

wendy

jeeh! berichtje van Kaar.. was al heel nieuwsgierig naar je ervaringen daar qua eerste indruk. Zo te lezen is de eerste week goed verlopen.. ben helemaal blij voor je! :) Geniet lekker van je tijd daar met Ali en alles wat er nog op je pad komt.

Katie

Hoi Karin, en Ali die ik niet ken.

Je eerste weekje zit er op. Best meegevallen toch? Ik heb genoten van je berichtje. Je schrijft erg leuk. Ik wacht op het volgende bericht en wens jullie een fijne tijd samen.

Ina Strik

Hallo Karin wat een leuk bericht.ik geloof dat je de eerste dag je wel wat opgelaten gevoeld heb.Maar zo als ik begrijp is het een fijne familie, En al die lekkere dingen die je kan kopen langs de weg wij deden dat altijd, Nu genieten met Ali jullie zijn eindelijk samen il ben beniewd naar je volgende berichtje Hartelijke groetjes van Mij

ma

Je schrijf weer erg leuk moppie en ben blij dat je het naar je zin heb. Had ik natuurlijk al begrepen uit ons telefoongesprek. Je bent volgens mij al een echt huisvrouwtje aan t worden, wat zal ik het gemakkelijk krijgen als je weer terug bent. Geniet ervan en de groetjes aan Ali.

Sandy&julia

gelukkig is de koeie bank niet zo erg.
jammie...vruchten geef mij ook maar wat.
blij dat je het leuk hebt.
heel veel kussjes ik mama papaen marvin.
groetjes aan Alie.
oja ben naar codarts geweest was heel leuk.
xxxxxxx morgen meer.

Ilone

Hey meis! Fijn dat het huisje je meevalt! De bank is nieuw he? Ik weet niet of het een verbetering is..xD haha xxx

annet

meid heb net alles gelezen en ben blij dat alles goed gaat en dat ali er stond nu kunnen we gelukkig nog meer van je leuke verhalen horen groetjes

Monique

Hoi Kaar,
Fijn dat het goed gaat, is het eten een beetje te gakken?
Anders is er altijd nog fruit. En hagelslag kunnen we je sturen..... Ik hoop gauw weer iets te lezen want je schrijft leuk. Hier is een stuk minder te beleven.
Sneeuw is bijna weg en nu regent het hier ook. Bleeh.
Groetjes,
Mo

Angela

Hallo meis
Fijn dat alles zo mee valt. Geniet er maar van en als het zo blijft dan komen we hoor.Ik ben zo benieuwd naar die bank!?!
Liefs en groetjes aan Ali
Angela

mark en samantha

hey karin,
wat leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt en wij willen jullie dan ook nog heel veel plezier wensen in je grote avontuur en dat jullie lekker van elkaar mogen genieten de aankomende tijd xxx van ons

Cora

Hoi meid, leuk verslag hoor, je bent je beroep misgelopen ;-). Fijn dat je het leuk hebt; je moet toch altijd maar afwachten he? Veel plezier en succes verder hoor! xxx Cora

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!