karingroen.reismee.nl

De week begon een beetje jammer...

,...het regende ,regende en (je raad het al)regende. Dus we hebben onze tijd gevuld met de ernstig illegale dvd's. Toen het eindelijk een beetje lekker weer werd , ik denk op donderdag , konden we eindelijk normaal naar buiten. We gingen sporten... dat kan hier gewoon op straat , er staan een soort van fitness toestellen op een pleintje en er is en speeltuintje waar je dan je kinderen kan dumpen. Ja echt dumpen... er was een vrouw aan het sporten en het maakte niet uit hoe hard haar kind huilde , ze was aan het sporten , jammer voor het kind.

Het begon al toen we ons huis uitgingen want we namen de trap (we zitten 8 hoog...). Toen ik onze achtertuin koe zag staan werd ik best jaloers op haar. Ze hoeft niet te sporten , staat daar maar gewoon een beetje dik te wezen en niemand die zegt zo die koe moet eens gaan sporten... maar ja eenmaal bij de openlucht sportschool aangekomen konden we beginnen. Ik kan je vertellen, het is niet veel bijzonders

Tongue out
terug zijn we dus maar over het strand gegaan zodat we toch nog een beetje aan sport hebben gedaan.

Zaterdag moest Ali voetballen met het team van het hotel waar hij werkt. Of ik mee ging... het was maar van 6 tot 7. Dan zeg je natuurlijk ok... Verzamelen om half 6... een half uurtje langer moet ik wel overleven. Daar zat ik dan , net te doen alsof ik het naar mijn zin had. Eenmaal de 7 uur bereikt, we kunnen gaan. Jammer voor mij, het was pas half 8 toen ze klaar waren. Daarna nog even gezellig thee drinken met z'n alle en om 8 uur kunnen we gaan. Op naar ons huis wat ongeveer 30 minuten lopen was... je begrijpt, volgende keer mag hij lekker alleen gaan.

Eindelijk thuis gekomen kon ik eindelijk kaasstengels maken want Selma en Olgun kwamen (goed excuus (A)). Ik had speciaal zo'n rasp ding moeten kopen omdat ze hier geen geraspte kaas hebben , maar ja die was hooguit 50 cent dus dat is ook niet het grootste probleem

Tongue out
. Ze vonden ze in ieder geval lekker (gelukkig ,anders had ik ze zeker weten allemaal zelf opgegeten). We gingen okey spelen. Ali en Olgun waren een team en Selma en ik. De verliezer van de eerste ronde zou maglum's gaan halen (Ali z'n versie van de magnum...) natuurlijk verloren Selma en ik dus wij konden naar beneden. Toen ik Ali heel lief aan had gekeken en vertelde dat het heel eng en gevaarlijk was buiten kwamen ze toch maar mee(er zit een kleine supermarkt tegenover ons maar het gaat om het idee (A)) Ronde 2 ... voor het ontbijt. Een serieuze zaak dus. Dit keer was het een nek aan nek race maar weer verloren wij. Beetje jammer. Ronde 3... Ali had het goede idee voor wie er dan moest opruimen en afwassen... nou daar trapte ik dus mooi niet in , wij maken het ontbijt , jullie ruimen op. Gelukkig want ronde 3 verloren we weer
Tongue out

Zondag hebben we een auto gehuurd en zijn we met z'n 5e (nog een vriend van Ali) naar Antalya gegaan.(want) Ik wilde graag naar het lunapark daar (hou dit in gedachten...) dat is een soort kermis/attractie park. Eenmaal aangekomen in Antalya gingen we eerst naar Düden ?elalesi. Hier zijn watervallen. Heel mooi om te zien, het is niet groot maar na 2 watervallen heb je het toch wel gezien dus dat maakte niet uit. Toen terug naar de auto , op naar het lunapark... o nee toch niet... We gingen naar Antalya centrum, om te winkelen denk je dan. FOUT. We hebben eerst een half uur moeten lopen, naar iets waarvan ik niet wist dat we erheen gingen. Eenmaal op de plaats van bestemming kwamen we aan bij de haven. Vanaf boven op het je een prima uitzicht. Nee wij moesten naar beneden , mensen kinderen

Undecided
Eerst de trap af , is minder erg dan op maar zelfs dit was al een drama. Daarna langs het water gelopen. En dan wel ALLEEN langs het water gelopen. Toen konden we weer omhoog ... Als je nou naar beneden gaat om daar iets te drinken , of met zo´n boot mee te gaan , geheel prima, maar langs het water lopen dan ik ook in m´n badkamer als ik water op de grond gooi. Dat was dus al een moment dat ik aardig geïrriteerd was, toen kwam de reis naar boven. Ik kon de gene met dit debiele idee wel vermoorden. Het was een regelrechte ramp, zonde van m´n tijd en zonde van m´n schoenen. Natuurlijk konden we dat hele takke eind ook weer terug lopen naar de auto en dan op naar het lunapark... nog niet ... Eerst even langs Ali z´n zus. Even werd even wat langer, we bleven daar eten. Geeft niet daarna konden we naar het lunapark. Toch niet , het was al laat en we moesten nog 2 uur terug rijden. Dat ik denk als we die debiele wandeltocht niet hadden gedaan en gewoon ergens bij een restaurantje hadden gaan eten , had het niet zo laat geweest. Maar oke dan maar terug naar huis.

Thuis aangekomen stond er een verassing voor de deur en werd ik meteen weer een beetje blij. We hebben nu een tafel voor buiten dus kunnen we over 3 weken denk ik buiten ontbijten. Ook gingen we nog een keer okey spelen met z´n 4e. Ali: waar spelen we nu voor... ik: gewoon voor de lol. Ik dacht dit keer verliezen we natuurlijk weer. Ronde 1: gewonnen. Ronde 2 : gewonnen. Beetje jammer dus ik heb tegen Ali gezegd dat de volgende keer het ontbijt voor hun is.

Het is te hopen dat het deze week wat beter weer wordt, maar volgens mij moet dat goed komen (A)

groetjes

Reacties

Reacties

Katie

Ach Kaat, het is geven en nemen. Voor alles is een eerste keer. Maar na regen komt zonneschijn. Het volgende uitje plan je dan toch gewoon zelf. Succes.

julia

je bent ook echt een cultuurbarbaar he. je moet gewoon de volgende keer een betere uitleg vragen wat je gaat doen kan je toch nog naar het lunapark .hier duurd een voetbalwedsrtijd twee uur.maar je ziet zo wel een hoop.vanhet land.he geniet ervan !!!!! ik wacht met smart op je volged verslag groetjes van ons xxxxx

Anja van Iperenburg

Volgens het weerbericht wordt het weer beter: bij jou wel 16 of 17 graden. Dan is het helemaal fijn om buiten te wandelen ;)!

ma

Nou je foto's bekeken, maar die,watervallen leken mij wel mooi. Misschien iets om te bekijken als Angela en ik komen? Verder weer een mooi verhaal en vind het leuk dat je het met Selma en OGun leuk kan vinden. Net zoals ik al op msn zei:"je hebt het best naar je zin".

Ina Strik

Hallo Karin wat schrijf je leuk ik ziet bepaalde dingen weer voor me zoals die watervallen zijn Leo en ik ook geweest. Maar zoals ik het van je doorkrijg heb je het best naar je zin be benieuwd hoe je moeder het daar vind kijk uit naar je volgende berichtje groetjes van Ina

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!