karingroen.reismee.nl

het heeft even geduurd maar hier is hij dan .. :P

Sommige dingen in het huis zijn voor mij best raar zoals het gas. Vorige week was ik aan het koken totdat het gas een beetje minder werd... dat was omdat het bijna op was. Dus ik dacht dat vult zich vanzelf wel weer bij ofzo. Een paar dagen later was Ali aan het koken, komt hij binnen met het nieuws dat het gas op is. De rijst hoefde nog maar 5 minuten... beetje jammer. Dus toen kon ik alsnog wat in de oven maken .

Dinsdag maar even naar de bazar. Toen we weg gingen was het nog best lekker weer, maar eenmaal op de bazar aangekomen ging het plenzen, het was niet normaal. Er kwam zelfs hagel voorbij en de onweer het leek wel alsof er een heel gebouw instorte. We kwamen dus ook geheel verzopen thuis. Dan zou je zeggen dan wacht je toch even ergens, maar er zou een meneer gas komen brengen binnen een half uur dus daar was geen tijd voor. Nou volgens mij had die meneer geen benul van tijd want dit werd 2 uur (het was inmiddels al een uur droog).

Toen konden we beginnen met schoonmaken , Ali had donderdag examen en ik ga het natuurlijk niet allemaal in mijn eentje staan te doen. Eenmaal alles schoon zijn we een stuk gaan lopen. Er lopen hier heel veel zwerf honden, maar die blijven meestal rustig liggen of ze kijken je hooguit aan van , goh waarom sta je in mijn zon... Nou wij hadden een hond die met ons mee liep, als we stopte stopte hij ook , als we weer gingen lopen deed hij dat ook. Zo schattig , maar toen hij een andere hond zag dacht hij bekijk het maar want hij wist niet hoe snel hij weg moest komen.

Ali was naar school dus ik ging even een stukje lopen. Het was de bedoeling dat ik opzoek ging naar een supermarkt... Ik was er stellig van overtuigd dat hij aan de weg zat waar de meeste winkels zaten. Nou na 30 minuten lopen wist ik dat ik dat dus even verkeerd had gedacht. Alleen over straat is toch wel apart want de mensen kijken me of aan van wat is dat voor persoon (de oudere generatie) of goh daar kan ik wel wat mee (de jongeren mannen) als ik met Ali loop heb ik daar (bijna) geen last van... van dat laatste in ieder geval want mijn haar is hier toch een beetje raar geloof ik.

Vrijdag kwamen mijn moeder en Angela. Aangezien ze erg vroeg gingen vliegen en vroeg op schiphol moesten zijn hadden ze niet veel fut meer over dus zijn we boodschappen gaan doen en dat was het wel zo'n beetje.

De dag erna was de plaatselijke bazar waar we altijd het fruit en groenten kopen. Ook zouden we daar dit keer Ali zijn familie ontmoeten... Nou dat was gewoon even zien en weer weg. Dus echt kennis maken is nog niet gebeurd. Maar waarschijnlijk komen ze volgende week zondag om Ali zijn verjaardag te vieren.

Zondag morgen erg vroeg kwam onze buurvrouw vragen of we mee gingen naar de bazar in tosmur, daar hadden ze alleen kleding enzo. Heel leuk... alleen is de buurvrouw nogal opdringerig (zo erg dat Angela haar maar eng vind

Tongue out
). Maar we hebben wel 'mooie' sieraden van haar gekregen ...
Tongue out
De bazar zelf was niet zo groot en ook niet erg bijzonder maar in ieder geval leuk naar toe te gaan.

Volgende week zal ik weer proberen om mijn verhaal op maandag klaar te hebben

Tongue out

Groetjes van ons hier

Reacties

Reacties

kim

Leuk verhaaltje weer! Wat vind je mama van ali? Veel plezier!!! X

annet

zo ben weer helemaal bij hoor
groetjes annet

sandra bekler-kolen

Turken en afspreken op een exact tijdstip is niet een van hun sterkste kanten maar je hebt weer gas!
Veel plezier met moeders..

sandra bekler-kolen

uberhaupt een afspraak nakomen (zucht)
Wij in Nederland 'leven' met de klok, elders hebben ze de tijd!

Familie vd Broek

Hallo familie ik leef ook met de klok maar ik heb ook de tijd ha ha
het is hier heel mooi weer en is het gezellig met je moeder en angela
is je turks al perfect ha ha
je fotos zijn mooi
gr gerrit nelly

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!