karingroen.reismee.nl

2 in 1...

Ali is vorige week begonnen met werken dus is het vanaf nu mijn eigen taak om mezelf te vermaken. Hij wordt rond 6.15 wakker, dan gaat de eerste wekker in ieder geval. Beetje jammer want hij wordt er niet echt energiek wakker van, dus moet ik hem bijna het bed uit schoppen wil hij dat ding uit zetten. De 2de gaat 5 minuten later, en nu heeft hij zijn telefoon in z'n hand dus gaat het iets sneller. Dit alles herhaalt zich nog zo'n 3 keer... en dan ben ik wakker. Op die momenten ben ik heel blij met mij laptop en rtl gemist :P

S'middags ga ik meestal lekker in de zon liggen, niet dat je er heel veel van ziet maar het gaat om het idee. Ben nu ook druk bezig met het leren van de taal. Dat was ik natuurlijk al , maar toen Ali er was waren er toch leukere dingen om te doen :P Iedere keer denk ik ja nu snap ik het en dan zie ik op facebook wat turks voorbij komen en denk dan meestal ... wat is dat... dus ik moet nog veel leren :P

Verder heb ik niet heel veel gedaan deze week. Wel ben ik alleen naar de bazar gegaan. Ik had mijn mp3 speler maar aan gezet zodat ik al die gillende mensen niet hoevde te horen. Een beetje jammer was dat ik nu alles zelf moest dragen. 1 kilo aardbeien , 2 kilo appelen , 1 kilo tomaten en 4 kilo sinasappelen... Ik heb maar aan de meneer van die sinasappelen of hij het in 2 tasjes wilde doen.

Ook ben ik lekker naar de hamam geweest. Dit keer weliswaar alleen. Volgens mij vond Ali het maar raar dat ik alleen ging maar ik heb hem ook uitgelegd dat als hij weg is ik ook wel een wat wil doen , want van 7 tot kwart voor 10 je tijd invullen wordt op een gegeven moment toch lastiger. Gelukkig snapte hij het, en zo niet had hij mooi pech :P

Ik merk dat ik hier een stuk makkelijker ben, s'ochtend zonder make-up naar buiten of zonder mijn haar te hebben gedaan. S'middags niet , want dan zijn er te veel mensen op straat :P Ook het verven van mijn haar , ik betrapte me er op dat mijn uitgroei al iets meer was dan een cm , nou dat zou in nederland echt niet gebeuren...

Dit keer heb ik 2 weken in een keer geschreven , want zoals je kan zien 2 weken is al niet veel , laatstaan 1 week. Dat zou een beetje een zielig verhaal worden dan :P. Momenteel ben ik hier nog 2 weken en een beetje dus ga ik nog volop genieten van de zon.

groetjes van mij

Reacties

Reacties

annet

nou das zeker niet veel maar nog twee weken in de zon is in ieder geval lekker want die hebben wij nog niet veel dus als je weer naar nederland kom neem dan maar wat zon mee groetjes annet

martha

Karin ik hoop dat je die laatste weken nog een beetje gezellig doorkomt,het zal niet meevallen straks Ali weer achter te laten,maar het is ook weer leuk om familie en vrienden weer te zien,enewil je alvast een plekje in je agenda zetten voor mijn haar ik ben je trouw gebleven,dus niet naar een andere kapper geweest,het is dus veel te lang groetjes

karin

ik zal de zon mee nemen als ik niet te veel overgewicht heb :P ali is nog een paar dagen vrij dus die dagen zijn wel extra gezellig, jah ik mis het toch wel om even wat te doen met mijn vriendinnen, dus daar kijk ik heel erg naar uit :P

Katie

Nou meid, geniet nog maar lekker van die 2 wkjes en elkaar. Kom weer keurig gekapt en geschminkt naar Nederland. Ennne doe maar een lekker warme trui aan.

Groetjes.

ma

Niet te veel genieten hé van die zon, valt zo tegen als je weer hier bent in dat koude kikkerland. Nee hoor grapje geniet ervan en van elkaar. En zou alvast maar een paar dozen tissues inslaan, voor bij t afscheid, dan vangen wij je hier wel weer op met z,n allen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!