karingroen.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

karin

Reacties

Reacties

Sandy

veel sucses in Turkije en handig zo'n site.
nu kunnen we altijd contact hebben .
gaaf je eigen site.
heel veel sucses en een dikke kus mama papa marvin en ik.

martha

hoi Karin,heel veel plezier met je lover in turkije,leuk dat je reislog bijhoud.groetjes martha

nel van der marel

Fijn om te horen dat alles goed met je ga Karin.
We hebben de fotos ook gezien, wel een mooie flat die jullie hebben.
Geniet maar van de tijd die jullie samen zijn.

Groetjes Cees en Nel.

bertus en corrie vorstebos

Hoi Karin we volgen je verhaal en vinden het fijn dat je het prima naar je zin heb,geniet van de komende tijd in Turkije en van Alie.

julia

he die karin
leuk om te lezen datje al een aardige huisvrouwaan het worden bent en het Alie ook probeerd bij te brengen arme jongen .geniet maar lekker samen van de komende tijd spreek je misschien snel weer op msn als het lukt heel veel groetjes van ons xxxxxxxxx

sandy

mmm lekker die taart.
stuur mij ook een stukje.

kleine tv maar ja je hebt wel veel sloffen.
gaan we nog
eenkeer chatten?
groetjes sandy en de anderen

sandy

mooi zoon waterval.
dus als je trug komt zien we jou heeeel slank.
he de webcam doet het dus we kunnen nu echt praten.
plaats van chetten met typen.
nog een leuke tijd met tate anja ik hoop dat jullie
veel lol gaan hebben daar.
je krijgt de groeten van mama papa marvin en ik
deo

karin

nou heeeeeeel slank zal niet lukken , ze hebben veel te lekkere ijsjes hier :P maar deze week gaan we dan even proberen met de webcam.
dikke kus van mij en ali

fam j.voorwald

Hoi karin We hebben je leuke bericht gelezen.
WE zijn blij dat het goed met je gaat.
Leuke foto,s en je moeder komt binnenkort op bezoek.
Dat wordt feesten . Karin en Ali veel plezier met elkaar,
Niets is mooier dan een mooi leven. Lien en Jan.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!